SLM Revisjon med lokal omdømmekampanje i Lillestrøm

SLM Revisjon i Lillestrøm har sørget for at revisjonsbransjens omdømmekampanje nå er å finne på boards også i Lillestrøm by. Med SLMs logo.

SLM Omdømmekampanje 2.jpg
SLM Revisjon i Lillestrøm med lokal boardskampanje med SLM-logo #allehaddehattgodtavenrevisoriblant

- Et flott initiativ fra SLM Revisjon, sier adm. direktør Karen Kvalevåg i Revisorforeningen, som håper andre revisjonsselskaper rundt om i landet lar seg inspirere.

- Utnytt det momentumet som er nå under den nasjonale kampanjen, oppfordrer Kvalevåg. Den går på boards i Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim (og nå også i Lillestrøm), samt i annonser på print og digitalt i de største landsdekkende avisene og regionsavisene landet rundt.

Humørfylt hilsen fra Lillestrøm

Fra SLM-gjengen har vi fått følgende hilsen:

Omdømmekampanjen til Den norske Revisorforening ruller nå for fullt i  “storbyen” Lillestrøm. Vi skjønte fort at vår by hadde falt ut av listen deres, da kun Oslo, Bergen, Trondheim og Stavanger var nevnt.  Vi skjønner godt at feil kan skje, men dette syntes vi var over vår vesentlighetsgrense. Vi sørget derfor for å bøte på dette, og fikk kampanjen inn på rett spor.

SLM Revisjon AS er selvfølgelige med på å fremme budskapet om tverrfaglig og allsidig bransjekunnskap, og ikke minst viktigheten av å rekruttere unge og flinke revisorer.

Som gode revisorer konkluderer vi med at normalberetning kan gis for denne kampanjen.