Utstillere Fagdagene 2019

Disse utstillerne deltar på Fagdagene 25.−26. november 2019, Radisson BLU Scandinavia Hotel, Holbergs gate 30, Oslo.

Adra 300 px ny.JPG

Adra er en verdensledende programvare for finansiell avslutning og avstemming.

En moderne økonomiavdeling trenger systemer som sikrer intern kontroll, reduserer kostnadene og forbedrer effektiviteten, en optimalisering som oftest gjennomføres manuelt.

Hvis du ønsker å vite mer, book gjerne et møte med oss i dag gjennom å sende en mail til marketing.no@trintech.com.

Vi ses i november!

For mer informasjon om Adra, se her; www.trintech.com/adra

ageras-logo-positive 250 px.png

Vi i Ageras er drevet av visjonen om å bidra til å gjøre markedet for regnskap og revisjonstjenester transparente. Vi er overbeviste om at et transparent marked kommer alle parter til gode. Ageras leverer en komplett markedsføringsløsning til revisorer og regnskapsførere. Enten om du ønsker mer synlighet på nett eller rask vekst.

Vår markedsføringspakke inneholder alt fra en digital virksomhetsprofil til mulige nye segmenterte kunder rett i din innboks. Du får full kontroll over dine markedsføringsaktiviteter, hvilke kunder du ønsker og ditt månedlige budsjett. Du bestemmer selv hvor mye du ønsker å investere i nye kunder hver måned. Det er skalerbart og transparent.

Ageras er Europas største formidler av kunder til regnskapsførere og revisorer. Vi har siden vår start i 2012 videresendt 150.000 kunder til mer enn 10.000 regnskapsvirksomheter i hele Europa. www.ageras.no

IDEA_Colour 200 px.jpg

CaseWare IDEA Data Analysis software is the essential tool for auditors, accountants and other finance professionals to quickly analyse data, provide deeper insights, and make audits more efficient. Import the SAF-T file and many other files. Equipped with more than 100 audit-relevant tasks and a broad range of statistical tools and features, IDEA makes it easy to analyse very large datasets, import data from virtually any source, automate data analysis tasks, zero in on anomalies or outliers, identify trends, duplicates or unusual transactions, track the steps in an analysis, visualize results and more.

Our software solutions are built on a foundation of industry best practices and expertise, enabling audit, compliance and finance professionals to assess risk, gather audit evidence, uncover trends, identify issues and provide the intelligence needed to make informed decisions, ensure compliance and improve business processes. We offer solutions that meet the needs of auditors, analysts, purchasing card managers, compliance officers and more. CaseWare IDEA software is deployed in 16 languages over 130 countries with more than 500,000 users. www.casewareanalytics.eu

dib-150 px.jpg

DIBkunnskap AS hjelper deg som revisor og regnskapsfører å forenkle og digitalisere ditt arbeid. Dette gjør vi ved å tilby digitale oppslag, verktøy og kilder innen revisjon, økonomi, selskapsrett og personal. Med fokus på fag og brukervennlighet har vi stor suksess med produkter som Dokumentgenerator og Sjekklister.

Revisorer og regnskapsførere over hele landet gir oss tilbakemelding på at de ved å bruke dib:

• Sparer mye tid
  • Sikrer kvaliteten på arbeidet
  • Er i bedre stand til å påta seg de best betalte oppdragene

Les mer på www.dib.no

Rettsdata_logo_RGB 250 px.png

Gyldendal Rettsdata er en del av forlagshuset Gyldendal Norsk Forlag AS, og en ledende leverandør av digitale verktøy for profesjonelle brukere; revisorer, jurister og advokater.

Rettsdata Revisjon er et effektivt arbeidsverktøy som forenkler og kvalitetssikrer ditt arbeid – alt samlet på et sted.

Med Rettsdata Revisjon får du:

• Maler og verktøy
    • revisors bekreftelser og revisjonsberetninger
    • prosessbeskrivelser, sjekklister og veiledninger
    • selskapsdokumenter
  • Enkel og rask tilgang til oppdaterte standarder, fagbøker og lover med Norsk Lovkommentar

Produktet leveres i samarbeid med en rekke fageksperter, blant dem PwC som hovedsamarbeidspartner.

Vi ser frem til å møtes på Fagdagene! Mer informasjon om Rettsdata Revisjon

maestro_logo 200px.png

Maestro er ledende leverandør av økonomisk programvare for årsavslutning, skatteberegning og revisjon. Vi tilbyr en totalpakke med Klientadmin i bunn og en rekke integrasjoner mot bl.a. PowerOffice og andre regnskapssystemer. I tillegg har vi avstemming integrert i systemet. Maestro er en innovativ aktør og har utviklet Signant, elektronisk signatur. Dropp penn og papir og signer oppdragsavtaler eller engasjementsbrev med BankID eller Buypass.

Du er viktig for oss og innspill fra våre kunder er med på å bestemme retningen på vår utvikling og veien videre. Vi elsker våre kunder! www.maestro.no

Uni Micro 200 px.png

Uni Micro er en av Norges ledende leverandører av programvare for økonomi og administrasjon. Vi leverer komplette økonomisystem til et bredt utvalg bransjer. Uni Økonomi har blitt kåret til best i test av PC World, seks år på rad. Vårt fokus har alltid vært å lage funksjonelle løsninger som er brukervennlige og fleksible. Med vekt på innovasjon og forenkling av rutiner, benytter vi oss alltid av den nyeste teknologien, og ligger helt i forkant når det gjelder systemutvikling. www.unimicro.no