Digitaliseringsakademiet 2020

Digitaliseringsakademiet er tilbake med nytt og forbedret program - heldigitalt! Nå blir det enklere å få tid til å delta på akademiet. Du kan gjøre det fra kontoret, hjemmefra eller andre steder.

Pris medlem Kr 2 500

Pris andre Kr 4 000

31. august - 10. september

Direktesending

Påmeldingsfrist

27.08.2020

«Nye» Digitaliseringsakademiet består av fem heldigitale direktesendinger på konferanseplattformen Zoom i tillegg til en forberedelsesseanse.

Digitaliseringsakademiet skal hjelpe deg med å få bedre overblikk og til å håndtere digitaliseringsutfordringene både i egen virksomhet og hos dine klienter. Gjennom praktiske caseløsninger og bruk av gode verktøy, skal vi hjelpe deg med å bli en enda bedre samtalepartner. Vi vil også vise hvordan bruk av tilgjengelige digitale verktøy kan gi en bedre og mer effektiv leveranse av revisjons- og rådgivningstjenester.

Vi drøfter fremtidens modeller for prising av oppdrag, og hvordan du ved riktig bruk av teknologi kan bli mer effektiv og relevant.

Digitaliseringsakademiet er praktisk innrettet og i stor grad basert på eksempler. Vi har lagt stor vekt på det du lærer skal være praktisk, nyttig og relevant i din jobbhverdag. Det legges opp til diskusjon, samhandling og dialog.

Etter endt «Digitaliseringsakademi» får du sertifisering som «digital revisor».

500 har til nå fått sertifisering som digital revisor.

Målgruppe:

Partnere og medarbeidere i revisjonsfirmaer.

Innhold:

Forberedelse – Video

• Hvor står vi og hvor går vi? Hvorfor er det så viktig for oss som bransje å løfte oss digitalt? Per Hanstad, Revisorforeningen.
  • Hva er egentlig digitalisering? Digitale trender nasjonalt og internasjonalt og hvordan disse vil påvirke klientene våre og oss som bransje? Kristian Vederhus Lien, Strategy Manager Accounting Offices, Visma Software AS.

Om programmet:

• Trender som påvirker bransjen og klientene
  • Skybaserte regnskapssystemer
  • Skyløsninger, kunstig intelligens, maskinlæring og robotisering
  • Cyber risiko
  • Digital revisjon
  • Data- og transaksjonsanalyse
  • Fremtidens modeller for prising av oppdrag og levering av tjenester
  • Hjemmesider og sosiale medier

Etterutdanningstimer

Fullført Digitaliseringsakademi 2020, totalt fem direktesendinger i Zoom, gir følgende etterutdanningstimer:

Revisor:

• 2 timer regnskap
  • 10 timer revisjon
  • 2 timer annet

Regnskapsfører:

• 2 timer bokføring
  • 11 timer annet

Praktisk informasjon

Se også detaljert program.
Brukerveiledning til Zoom.

DA_Facebook_bilde.jpg