DnR-konferansen 2022

Medlem: kr 8 900

Andre: kr 9 900

ReKomp: kr 5 750

Velkommen til DnR-konferansen onsdag 31. august og torsdag 1. september 2022 på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, Gardermoen! På menyen står 17 kurs à la carte og festarrangement med Nicolay Ramm!

Målgruppe

Kursene er beregnet for revisorer, revisormedarbeidere med 1−4 års erfaring, regnskapsførere, advokater og andre interesserte. Kursene vil ha en praktisk vinkling og fokus på SMB.

Early bird frem til midnatt 25. april:

• ReKomp kr 4 900
  • Medlem kr 7 900
  • Ikke-medlem kr 8 900

Ordinære priser fra 26. april:

• ReKomp kr 5 750
  • Medlem kr 8 900
  • Ikke-medlem kr 9 900

Plenum I: Rikets tilstand og verdien av revisjon

Konferansen innledes onsdag 31. august kl. 9.30 av sjeføkonom Frank Jullum i Danske Bank som gir deg en oppdatering på status og utsikter for norsk og internasjonal økonomi. Adm. direktør Karen Kvalevåg i Revisorforeningen tar for seg utviklingen i bransjen det siste året, og sammen med adm. direktør Leif Arne Jensen i PwC, styreleder i Revisorforeningen 2020−2022, vil de snakke om verdien av revisjon og behovet for å styrke bransjens omdømme.

Plenum II: "Helt konge" med Øystein Pettersen

Hvor bevisst er du på hva du vil lykkes med, og hva du gjør for å oppnå akkurat dette, spør idrettshelt Øystein Pettersen. Øystein vil dele sine erfaringer, tanker og perspektiver på mekanismene som ligger til grunn for å få til noe. Inspirasjon til refleksjon avslutter konferansens første dag.

Grunnopplæring

Er du nyansatt medarbeider med 1−4 års erfaring? Da er kursrekken Grunnopplæring noe for deg! Kursene er også åpne for andre interesserte.

Mingletreff og festarrangement

Fra kl. 17.15 til 18.30 onsdag 31. august inviterer vi til uformelt mingletreff og lett servering i baren. Kl. 19.30 blir det festarrangement med god mat og drikke og topp underholdning med Nicolay Ramm! Mingletreffet og festarrangementet er inkludert i konferanseprisen.

Grønn konferanse

DnR-konferansen 2022 er sertifisert som «Grønn konferanse». Dette er et ledd i Revisorforeningens miljøfyrtårnarbeid.

Kriterier for grønn konferanse:

• Hotellet skal være miljøsertifisert.
  • Deltakerne og utstillerne skal bli informert om miljøtiltak før konferansen.
  • Menyen skal være kortreist og miljøvennlig.
  • Vi skal unngå frislipp av ballonger, glitter og andre effekter som forsøpler.
  • Deltakerne skal kunne velge miljøvennlig transport.
  • Bannere, reklameartikler og annet fysisk informasjonsmateriell skal minimeres.
  • Det skal være et godt merket system for kildesortering av avfall.
  • Vi skal dokumentere at kriteriene for grønn konferanse er oppfylt.

Utstilling

Revisorforeningen inviterer også til utstilling med aktuelle leverandører og samarbeidspartnere på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport. Ønsker du å være utstiller? Ta kontakt med kurs@revisorforeningen.no.

Trenger du overnatting? Denne bestilles separat.

Overnatting bestiller du ved å klikke på denne linken.

Fullstendig program

Last ned fullstendig kursprogram i pdf-format.

Se programmet

Onsdag 31. august