Fagdagene 2019

Velkommen til Fagdagene 25. og 26. november! Konferansen finner sted på Radisson Blu Scandinavia, Holbergs gate 30, Oslo. Her kan du velge blant mange aktuelle kurs og få 14 etterutdanningstimer på to dager. I tillegg blir det prisutdelinger og utstilling. #fagdagene

Pris medlem Kr 6 900

Pris andre Kr 7 900

25. - 26. november

Radisson Blu Scandinavia Hotel, Holbergsgt 30, Oslo

Påmeldingsfrist

20.11.2019

Målgruppe

Kursene er beregnet for revisorer, regnskapsførere, advokater og andre interesserte som har grunnleggende kunnskaper innenfor de aktuelle fagområdene.

Revisorprofesjonen og Revisorforeningen i 2025

Styret i Revisorforeningen gjennomfører denne høsten prosjektet «Revisjonsbransjen og Revisorforeningen i 2025». Målet er å beskrive mulige scenarioer for utviklingen av bransjen fremover, og hvilken konsekvens disse vil kunne ha for utviklingen av foreningen. Hør administrerende direktør Per Hanstad i Revisorforeningen se inn i krystallkulen i plenumssekvensen på konferansens første dag.

Prisutdelinger

På konferansen vil det bli delt ut priser for beste forelesning på Fagdagene 2018 og DnR-konferansen 2019 samt Artikkelprisen 2019 i Revisjon og Regnskap.

Utstilling

Vi inviterer samarbeidspartnere og leverandører til å ha utstilling i foajeen under konferansen. Ønsker du å være utstiller? Ta kontakt med kurs@revisorforeningen.no.

Overnatting

Ønsker du overnatting på Radisson Blu Scandinavia Hotel?

Overnatting bestiller du ved å følge denne linken. Bestillingsfrist: 23. oktober.

Delta kun én dag?

Konferansen varer i to dager, men det gis anledning til å delta på kun én av konferansedagene (pris medlem DnR: kr 4450; pris ikke-medlem: kr 5150). Skriv i feltet «Melding til kursavdelingen» om du kun ønsker å delta på én konferansedag – prisen blir justert etter at vi har behandlet din kurspåmelding.

Fullstendig konferanseprogram

Last ned fullstendig konferanseprogram i pdf-format.