Utstillere DnR-konferansen 2019

Møt våre utstillerne på DnR-konferansen 4.−5. september 2019, Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, Gardermoen.

I 2018 var hver tredje bil vi leverte en ladbar hybrid. I 2019 fortsetter BMW med å elektrifisere modellporteføljen med både nye modeller og vesentlige oppgraderinger av eksisterende. De nye modellene kommer med lengre elektrisk rekkevidde og stadig mer raffinerte egenskaper, og vil dermed treffe svært godt i det norske markedet. BMW ble det tredje største bilmerket blant de ladbare hybridene i Norge i 2018 og innen utgangen av 2020 skal 10 nye eller oppgraderte elektrifiserte modeller med 4. generasjon batteri-teknologi være lansert. I 2025 vil den ladbare porteføljen til BMW Group være utvidet til minst 25 elektrifiserte modeller, hvorav minst 12 av dem er helelektriske.

Med en svært offensiv modellportefølje er vi spesielt stolte av å kunne tilby en rekke nye plug-in hybrider i 2019, blant annet helt nye BMW X5 45e xDrive, BMW X3 30e xDrive, BMW 530e xDrive og BMW 330e.

Besøk vår stand for en hyggelig bilprat og for å høre mer om dine medlemsfordeler ved kjøp av ny bil! www.bmw.no

IDEA_Colour 200 px.jpg

CaseWare IDEA Data Analysis software is the essential tool for auditors, accountants and other finance professionals to quickly analyse data, provide deeper insights, and make audits more efficient. Import the SAF-T file and many other files. Equipped with more than 100 audit-relevant tasks and a broad range of statistical tools and features, IDEA makes it easy to analyse very large datasets, import data from virtually any source, automate data analysis tasks, zero in on anomalies or outliers, identify trends, duplicates or unusual transactions, track the steps in an analysis, visualize results and more.

Our software solutions are built on a foundation of industry best practices and expertise, enabling audit, compliance and finance professionals to assess risk, gather audit evidence, uncover trends, identify issues and provide the intelligence needed to make informed decisions, ensure compliance and improve business processes. We offer solutions that meet the needs of auditors, analysts, purchasing card managers, compliance officers and more. CaseWare IDEA software is deployed in 16 languages over 130 countries with more than 500,000 users. www.casewareanalytics.eu

Som medlem i Revisorforeningen får du ekstra gode fordeler i Danske Bank. Bankavtalen sikrer deg et godt tilbud i årene fremover, det sørger foreningen din for. Du og din familie får ekstra gode betingelser på boliglån, billån og daglige banktjenester. Les mer om avtalen og ta i bruk medlemsfordelen din på danskebank.no/revisorforeningen.

dib-150 px.jpg

DIBkunnskap AS hjelper deg som revisor og regnskapsfører å forenkle og digitalisere ditt arbeid. Dette gjør vi ved å tilby digitale oppslag, verktøy og kilder innen revisjon, økonomi, selskapsrett og personal. Med fokus på fag og brukervennlighet har vi stor suksess med produkter som Dokumentgenerator og Sjekklister.

Revisorer og regnskapsførere over hele landet gir oss tilbakemelding på at de ved å bruke dib:

• Sparer mye tid
  • Sikrer kvaliteten på arbeidet
  • Er i bedre stand til å påta seg de best betalte oppdragene

Les mer på www.dib.no

Sticos 200 px 2018.jpg

Sticos Oppslag har gitt revisorer full oversikt over komplisert regelverk innen skatt, mva., regnskap og arbeidsrett i en årrekke. Nå har vi gjort oppslagsverket enda mer relevant for deg som er revisor. Med Sticos Revisjon får du dynamiske sjekklister, revisjonsstandarder og veiledninger, samt en rekke maler, eks maler for revisjonsberetninger, revisors uttalelser og redegjørelser, mm. Sticos er et teknologiselskap som har gjort komplisert regelverk enkelt og forståelig i 35 år for deg som jobber med revisjon. Med ny teknologi og unik fagkunnskap leverer vi innovative og tidsbesparende løsninger for både ledere og ansatte. Sticos gir deg trygghet og smarte løsninger. www.sticos.no

Telenor-logo 200 px.gif

Telenor Norge AS er landets største leverandør av telekommunikasjon og digitale tjenester. Vår infrastruktur er grunnmuren i digitaliseringen av Norge med dekning og hastigheter i verdensklassen. Våre tjenester og produkter bidrar til økt produktivitet og gir tilgang til alt av digitalt innhold. Vår sikkerhets- og beredskapsorganisasjon jobber døgnkontinuerlig med å trygge våre kunder, og vi tar et særlig samfunnsansvar for å skape trygghet for barn og unge på nett.

Vi har 3400 medarbeidere fordelt på 23 kontorer i hele Norge, og vi er en del av Telenor Group, som har virksomhet i 12 land. Hovedkontoret vårt ligger på Fornebu i Bærum. www.telenor.no

Uni Micro er en av Norges ledende leverandører av programvare for økonomi og administrasjon. Vi leverer komplette økonomisystem til et bredt utvalg bransjer. Uni Økonomi har blitt kåret til best i test av PC World, seks år på rad. Vårt fokus har alltid vært å lage funksjonelle løsninger som er brukervennlige og fleksible. Med vekt på innovasjon og forenkling av rutiner, benytter vi oss alltid av den nyeste teknologien, og ligger helt i forkant når det gjelder systemutvikling. www.unimicro.no

Visma_logo 250 px.jpg

Visma er en ledende leverandør av programvare innen økonomi og administrasjon i Nord-Europa. Vårt fokus er å effektivisere virksomheter - det handler om å jobbe på en ny og smartere måte. Visma jobber med virksomheter i alle bransjer, store og små, i både privat og offentlig sektor.

Visma tilbyr komplette løsninger for økonomistyring/regnskap, salgsstøtte, CRM, innkjøp/logistikk, lønn/personell og prosjektstyring. Vi forbedrer og utvikler stadig våre nettbaserte løsninger slik at våre kunder skal være effektive og rustet for fremtiden. www.visma.no