Enin - et verktøy for effektiv kundesjekk

Revisorforeningen har nylig signert en fordelsavtale med Enin, som er et avansert verktøy som forenkler revisors kundekontroll, gir økt innsikt og bidrar til økt effektivitet og tidsbesparelser. Medlemmer i Revisorforeningen får gjennom avtalen svært fordelaktige vilkår.

Enin-Logo-slogan-svart-rgb (7).png

Enin er en kraftfull plattform som kombinerer sanntidsdata og historisk informasjon for å gi en fullstendig oversikt over klientens situasjon. Verktøyet er utformet for å støtte revisorer i alle faser av revisjonsprosessen – fra onboarding og bakgrunnssjekker til løpende overvåking og analyser.

Fordeler for Revisorer

1. Alt på ett sted: Som revisor får du tilgang til en rekke funksjoner som er tilpasset revisors behov, inkludert komplett historikk, effektiv uthenting av originaldokumenter, revisor-spesifikke flagg m.m.
  2. Rabatt på Abonnement: Gjennom fordelsavtalen får du en svært hyggelig rabatt på lisensen, slik at du kan dra nytte av alle plattformens funksjoner til en redusert pris.
  3. Opplæring og Support: Du vil også få tilgang til spesialtilpasset opplæring og kontinuerlig support for å sikre at du får mest mulig ut av verktøyet.
  4. Økt Effektivitet: Ved å bruke Enin kan du automatisere mange av de tidkrevende prosessene i revisjonsarbeidet, noe som gir deg mer tid til å fokusere på de viktigste aspektene ved klientkontroll og risikoanalyse.

Mer om fordelsavtalen

Les mer om avtalen på Enin.ai, eller ta kontakt med oss via telefon eller på e-post.

Hagen

Key Account Manager