Bli medlem

Er du revisor, student eller i praksis? Jobber du i et revisjonsfirma, eller har du en tilknytning til bransjen? Bli en del av det faglige fellesskapet i et viktig yrke – meld deg inn i Revisorforeningen!

Bli-medlem-i-Revisorforeningen-2024-web.jpg

Medlemskapet gir mange fordeler og tilbyr faglig veiledning og etterutdanningen du trenger gjennom hele karrieren.

Les mer om våre medlemsfordeler og satser for medlemskontingent

Våre medlemstyper

Profesjonsmedlem pluss

Hvem kan bli profesjonsmedlem pluss?
Er du revisor i praksis, eller ansatt i et revisjonsselskap som revisormedarbeider uten revisorgodkjenning, eller administrasjonsmedarbeider, kan du bli profesjonsmedlem pluss.

Profesjonsmedlem pluss får tilgang til alle tjenester og medlemsfordeler på revisorforeningen.no, inkludert vår faglige veiledningstjeneste, fagtidsskriftet Revisjon og Regnskap, gode medlemsrabatter på våre kurs og kursabonnementet ReKomp.

Profesjonsmedlem pluss er ikke tidsbegrenset, men hvis du får godkjenning som statsautorisert revisor, må du gjøre om på medlemskapet til signaturmedlem.

Meld deg inn som profesjonsmedlem pluss

Profesjonsmedlem

Hvem kan bli profesjonsmedlem?
Profesjonsmedlem er for medarbeidere i alle revisjonsorganisasjoner.

Profesjonsmedlem får tilgang et faglig felleskap, lønnsstatistikk, Min kursplanlegger, Revisortreffet og utvalgte medlemsfordeler på revisorforeningen.no. Dette medlemskapet er for deg som f.eks. ikke har behov for å stille fagspørsmål i vår faglige veiledningstjeneste, eller som trenger medlemsrabatt på våre kurs og kursabonnementet ReKomp.

Profesjonsmedlem er ikke tidsbegrenset, men hvis du får godkjenning som statsautorisert revisor, må du gjøre om på medlemskapet til signaturmedlem.

Meld deg inn som profesjonsmedlem
(velg profesjonsmedlem under "Type profesjonsmedlem")

Studentmedlem

Hvem kan bli studentmedlem?
Studentmedlemskap er gratis og åpent for alle studenter uavhengig av studieretning.

Studentmedlem får tilgang til de fleste tjenester og medlemsfordeler på revisorforeningen.no, unntatt å stille fagspørsmål i vår faglige veiledningstjeneste og medlemsrabatt på våre kurs. Les mer om gratis studentmedlemskap.

Studentmedlemskap opphører når studietiden er over og du begynner i arbeid. Revisorforeningen kan da tilby profesjonsmedlemskap frem til du eventuelt får din godkjenning som statsautorisert revisor fra Finanstilsynet, og kan bli signaturmedlem.

Meld deg inn som studentmedlem

Meld deg inn som medlem i Revisorforeningen

Som medlem i Revisorforeningen får du:

Faglige fordeler

*Gjelder for Signatur-, Allianse- og Profesjonsmedlem pluss.

Økonomiske fordeler

Les mer om alle våre medlemsfordeler – det lønner seg!

En engasjert forening

Som medlem i Revisorforeningen har du en slagkraftig organisasjon i ryggen. Vi arbeider for å styrke tilliten til selskapenes rapportering, og sikre best mulig rammevilkår for deg som revisor, bransjen og for næringslivet.

Kontakt oss

Har du spørsmål, er vi bare noen tastetrykk unna. Kontakt oss, eller ring oss på telefon 23 36 52 00.

Følg også Revisorforeningen på LinkedIn.