Forsikrings- og bankavtale med Jbf

Revisorforeningens avtale med Jbf bank og forsikring gir unik tilgang til svært gunstige privatforsikringer og banktjenester.

Jbf-avtale-1200x628-FB-og-LinkedIn.jpg

Revisorforeningen har forhandlet frem en veldig god avtale for deg som er medlem, og en av fordelene med en slik kollektiv avtale er at du som kunde ikke trenger å bekymre deg for om du har en god deal med forsikringsselskapet eller banken.

Et av Norges mest eksklusive bank- og forsikringstilbud

Revisorforeningens innboforsikring

Revisorforeningens innboforsikring et utviklet spesielt for medlemmene i Revisorforeningen. Du kan velge forsikringssum fra 500 000 kroner og opptil 3 000 000 kroner. Prisen bestemmes ut fra hvor du bor og forsikringssummen du velger.

Gunstige priser på private forsikringer og banktjenester

Jbf forsikring er et forsikringsselskap, kun for utvalgte kundegrupper. Som medlem i Revisorforeningen er du nå en del av denne eksklusive kundegruppen, noe som betyr at du kan kjøpe forsikringer til markedsledende betingelser. Sjekk priser og betingelser for bilforsikringreiseforsikring og grønt billån.

Revisorforeningens medlemmer tilbys konkurransedyktige betingelser på dagligbank, lån og sparing gjennom Jbf bank, en sparebank i Eika-alliansen.

Hos Jbf bank og forsikring får du både gode digitale løsninger og møter dyktige, autoriserte rådgivere. Sammen med deg finner de frem til de beste løsningene for deg, både når det gjelder forsikring og banktjenester.

Les mer om dine medlemsfordeler i Jbf bank og forsikring

På nettsiden hos Jbf må du først registrere deg med BankId før du får sjekket medlemsprisen på nett. Det er ingen forpliktelser knyttet til å registrere seg og sjekke pris.