Behandlingsforsikring

Med en skreddersydd behandlingsforsikring bidrar du til å styrke din bedrifts produktivitet og attraktivitet, og til å holde dine ansatte trygge og friske. En god behandlingsforsikring gir tilgang til rask hjelp i det private helsevesenet ved sykdom eller skade.

Toppbilde landingsside 640x360 Logo.png

Revisorforeningen tilbyr nå våre medlemsbedrifter behandlingsforsikring gjennom Euro Accident. Behandlingsforsikringen til Euro Accident er en fleksibel forsikringsløsning. Du kan selv bestemme antall fysikalske behandlinger som skal være omfattet, og om bedriften ønsker at den ansatte betaler egenandel eller ikke på de fysikalske behandlingene.

• Alternativ 1: Total uten fysikalsk behandling uten egenandel
  • Alternativ 2: Total med 6 fysikalske behandlinger per rullerende år uten egenandel
  • Alternativ 3: Total med 6 fysikalske behandlinger per rullerende år med egenandel

Ønsker du flere enn 6 fysikalske behandlinger, kontakt Revisorforeningens samarbeidsparter Howden Norway AS. Se kontaktinfo nederst på siden.

Priseksempler

Foretak under 20 ansatte og uten løpende helseforsikring i dag

• 6 fysikalske behandlinger og uten egenandel - 2 804 kroner per ansatt/per år
  • 6 fysikalske behandlinger og med egenandel – 2 518 kroner per ansatt/per år

Fysikalsk behandling

Velger du alternativ 1, som ikke dekker fysikalsk behandling, får du likevel dekket fysikalsk behandling som en del av opptreningen etter en operasjon gjennomført via forsikringen.

Velges alternativ 2 og 3 med fysikalsk behandling, dekker forsikringen 6 behandlinger hos fysioterapeut, kiropraktor, manuellterapeut, osteopat eller naprapat.

Velges alternativ med egenandel, betaler man en egenandel på 250 kr per behandling.

• Det kreves ikke henvisning til fysikalsk behandling
  • Forsikringen dekker 6 behandlinger per rullerende år

Legespesialist og bildediagnostikk

Forsikringen dekker blant annet hudlege, kardiolog, urolog, ortoped, MR, røntgen og ultralyd.

• Det kreves henvisning til legespesialist/bildediagnostikk fra lege
  • Forsikringen dekker ikke allmennlege, kun legespesialist
  • Det må foreligge et medisinsk behov for behandling eller utredning

Psykolog

• Det kreves henvisning til psykolog fra lege
  • Forsikringen dekker inntil 10 samtaler med psykolog per skade

Helsetelefonen og onlinelege

Dette er en døgnbemannet telefon som dine ansatte og hele husstanden i din bedrift kan benytte dere av 365 dager i året. Du får snakke med en erfaren sykepleier som kan gi medisinske råd og veiledning. Ved behov, kan sykepleier sette deg over til en lege for ytterligere medisinske råd og hjelp.

Legen kan blant annet hjelpe deg med:

• Henvisning
  • Legeerklæring
  • Resepter

NB! I noen tilfeller må man oppsøke lege fysisk for undersøkelse og prøver. Alle problemstillinger kan ikke vurderes online eller per telefon.

Psykologisk krisehjelp

Dersom du eller dine ansatte opplever en plutselig og uforutsett traumatisk hendelse, kan dere ringe Helsetelefonen på +47 21 49 01 21. De vil hjelpe deg, og kan sette deg i kontakt med en psykolog i løpet av 24 timer.

Les mer om behandlingsforsikring hos Euro Accident

Ved nytegnet behandlingsforsikring

• Hvis du tegner behandlingsforsikring for din bedrift for første gang, skal alle henvendelser som gjelder bruk av forsikringen sendes direkte til Euro Accident.
  • Vi gjør oppmerksom på at det er en tre måneders karens på lidelser som eksisterte på tegningstidspunktet; Når det har gått tre måneder, dekker vi også behandling av disse lidelsene.

Ved flytting fra et forsikringsselskap til Euro Accident

• Alle henvendelser som tidligere er sendt inn til avgivende forsikringsselskap før flyttedato, skal avgivende selskap dekke i inntil tre måneder etter flyttedato.
  • Alle nye henvisninger som ikke er sendt inn til avgivende selskap, skal etter flyttedato over til Euro Accident.

Ønsker du å kjøpe eller få tilbud på helseforsikring for din bedrift? Bruk skjema i knappen under eller kontakt vår forsikringsmegler Howden Norway på telefon +47 400 06 312 eller e-post [email protected]

Kjøp behandlingsforsikring

Logo Euro Accident.png