Utstillere DnR-konferansen

Vi inviterer samarbeidspartnere og leverandører til å ha stand på DnR-konferansen 4. og 5. september 2024 på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, Gardermoen.

Møt våre utstillere: 

24SevenOffice

24sevenoffice_Logo_Horizontal_Midnight_RGB

24SevenOffice er en ledende aktør i Norden innen regnskap- og økonomisystem. Vi tilbyr smarte og fleksible forretningsløsninger som gjør regnskapsarbeid mer effektivt, designet for å møte behovene til regnskapsbyråer, deres kunder og mellomstore bedrifter. Med våre modulbaserte produkter, kan bedrifter tilpasse og skalere sine systemer for optimal økonomistyring og operasjonell drift. Vårt mål er å redusere repetitive oppgaver, slik at våre kunder kan fokusere på verdiskaping.

Bilia Skøyen –forhandler av BMW og Mini

Bilia_Skøyen 300 pxl.png

Som Norges største forhandler av BMW i Norge, er Bilia Skøyen stolt av å stå representert på DnR-konferansen nok en gang!

I 2025 skal den ladbare porteføljen til BMW Group bestå av minimum 25 elektrifiserte modeller, hvorav 12 av dem er helelektriske. Pr. i dag har BMW Group og Bilia Skøyen følgende helelektriske modeller for salg: BMW iX1, BMW iX2, BMW iX3, BMW iX, BMW i4, BMW i5 samt BMW i7. I tillegg selger vi Mini, hvor både nye Countryman og Electric byr på en elektrisk kjøreopplevelse. Vi representerer ren elektrisk kjøreglede og er stolte av å kunne tilby medlemmer i Den Norske Revisorforening ekstra gode medlemsfordeler.

Vi har god tilgjengelighet på lagerbiler om dagen, hvilket betyr at vi har korte leveringstider på en rekke av våre modeller.

Besøk vår stand for en hyggelig bilprat, se på våre ulike el-biler samt for å høre mer om dine fordeler ved kjøp av ny bil! 

https://www.bilia.no/forhandlere/skoyen-bmw/

DiBkunnskap

dib logo 200pxl.png

DIBkunnskap AS hjelper deg som revisor og regnskapsfører å forenkle og digitalisere ditt arbeid. 

Dette gjør vi ved å tilby digitale oppslag, verktøy og kilder innen revisjon, økonomi, selskapsrett og personal.

Med fokus på fag og brukervennlighet har vi stor suksess.

Revisorer og regnskapsførere over hele landet gir oss tilbakemelding på at de ved å bruke dib:

  • Sparer mye tid
  • Sikrer kvaliteten på arbeidet
  • Er i bedre stand til å påta seg de best betalte oppdragene

Les mer på www.dib.no

Digital Revisor AS

logo digal revisor.png

https://jointlyoffice.com

I vårt brukermiljø operer man med strukturen Selskap > team > brukere med abonnement på følgende moduler:

  • Auditxess (metodikk med følgende integrerte verktøymoduler)
    • Import av alle typer SAF-T filer, PoGo, Tripletex og EXCEL importeres direkte til analysemodul og risikoanalysen.
    • Analysemodul av regnskapet med 
      • vesentlighetsvurderinger, 
      • effektivitetsanalyse og 
      • verdivurderingsmodell.
    • Risikoanalyse av hovedbok - automatisert kontroll av relevante risikofaktorer basert på teknologi innen ki og behandling av komplekse data.
    • Hvitvaskingspakken KYC-AML Ident komplett global identifisering av selskaper / personer og sjekk mot sanksjoner og PEP samt overvåkning av revisjonsselskapets klienter. 
      • Implementert modul for fastsettelse av reelle rettighetshavere
    • Eksterne bekreftelser - automatiserte forespørsler med svar lagret direkte i kundemappen. Herunder 
      • bekreftelse for kartlegging av risiki i hht ny ISA 315
      • kundetiltak
      • mange flere
    • Dokumentgenerator med de mest vanlige dokument, som ellers ikke er tilgjengelige, i revisjon og regnskap
    • Kapasitetsplanlegger integrert mot Tripletex-API (flere integrasjoner i loopen) samlet på en arkfane i nettleseren:  
      • fakturaoversikt, 
      • timeregistrering, 
      • timebudsjettering og 
    • Prosessplanlegger koblet mot Brønnøysundregistrerne, Altinn og Auditxess. Komplett og øyeblikkelig LIVE oppdatering av status på innsending av skattemelding og årsregnskap, signeringsoppdrag og revisjonsprosess fra metodikken. 
    • Digital global signeringsmodul av dokumenter koblet til Nordisk BankID, Veriff passport reader og Signant BankID.
    • En unik søkemotor for sjekk av forbindelser mellom Nærstående personer og selskap med sjekk mot global sanksjon og PEP. 

Supplerende produkter

  • Direkte markedsføringsmodul med automatisk oppfølging av epostkampanjer. Alternativ til mailchimp og Hubspot. 
  • Bærekraftsrapportering - Verktøy tilpasset rådgivning ved prosesser for bærekraftsrapportering - åpenhetsloven

Dun & Bradstreet

Dun Bradstreet 300 pxl.png

Dun & Bradstreet (tidligere Bisnode) er en ledende global leverandør av forretningsdata og analyse som gjør det mulig for bedrifter å forbedre forretningsresultatene. Siden 1841 har selskaper i alle størrelser hatt tillit til at Dun & Bradstreet hjelper dem med å håndtere risiko og avdekke muligheter. Våre mer enn 6000 dedikerte ansatte over hele verden drives av viktige verdier som gjør oss til en etablert og ledende leverandør av foretaksdata, persondata og analyser. Vår data og innsikt er verdifulle i alle faser av kundereisen.

Vi står klare med løsninger som gir virksomheter et konkurransefortrinn, og hjelper dem til å øke inntektene, forbedre marginene, redusere risiko og å kunne etterleve lover og regler. Dun & Bradstreet leverer omfattende, nøyaktig og stadig mer utvidede foretaksdata fra hele verden samtidig som vi har den lokale kompetansen tilgjengelig for deg og din virksomhet. Se fordelsavtale Revisorforeningen.

Enin

imagevmgln.png

Revisorforeningen og Enin har inngått en avtale med svært fordelaktige vilkår. Les mer om fordelsavtalen her.

Enin.ai er en plattform som gir omfattende innsikt i forretningsdata ved å foredle data fra mange kilder. Plattformen fokuserer på å forbedre hvordan revisor håndterer kunderegistrering, granskning, rådgivning, analyser, overvåking, og risikostyring.

  1. Know Your Customer (KYC): Grundig due diligence, screening mot PEP og sanksjonslister, og finansielle nøkkeltall
  2. Risikostyring: Verktøy for å fange opp tidlige risikoadvarsler, konkursrisikoprediksjoner, og porteføljevurderinger.
  3. Analyse: Data for screening, due diligence, overvåking av hendelser, og mulighet til å utføre dypdykk i selskapsdata for å avdekke skjult risiko, men også muligheter
  4. Overvåking: Import, forbedring, og eksport av data for kontinuerlig overvåking.
  5. Flagg: Vi ser hendelser i sammenheng og flagger dette på selskaper av interesse, også mulige hendelser som eierskifte, reinnsending av regnskap m.m.

ENIN har en brukervennlig portal og tilbyr også API-tilgang for integrering i bedriftens systemer. For mer informasjon besøk www.enin.ai 

IQON

imager4z3.png

 

IQON er et system utviklet for å bidra til automatisering og økt kundekontroll for selskaper som er rapporteringspliktige i hht. hvitvaskingsloven.

Systemet er utviklet i Trondheim, og selskapet har kontor i Søndre gate. IQON retter seg spesielt mot regnskapsførere, revisorer, advokater, eiendomsmeglere og verdipapirforetak.

Her er noe av kjernefunksjonaliteten oppsummert:

  • Anti-hvitvask:
    • Selskapsinformasjon, bransje etc hentes fra Brønnøysundsregisteret.
    • Løpende monitorering eiere og styret.
    • Screening av eiere og styret mot internasjonale PEP-lister, sanksjonslister og krim-lister. Endringer og treff pushes til kundeansvarlig/AML-ansvarlig løpende.
    • Systemet gir varsler når det er dags for å gjennomføres nye kundetiltak
    • Lagring av historiske kundetiltak og risikovurderinger i «IQON Aml-rapport»
  • Filsystem for deling og signering av filer med tilhørende kundeportal. Dette for å unngå utsendelse av sensitiv dokumentasjon per e-post.
  • Dokumentmodul, for oppretting av standardiserte skjemaer med autoutfylling av felter.
  • Brukervennlig og moderne brukergrensesnitt

https://iqon.no/no/

 

JBF bank og forsikring

JBF-300 px.jpg

JBF er et solid finansselskap med 9 avdelingskontorer i Norge. Som medlem i Revisorforeningen får du unik tilgang til svært gunstige privatforsikringer og banktjenester.

Benytt dine medlemsfordeler og få: 

  • En av markedets beste bilforsikringer
  • Revisorforeningens egen innboforsikring
  • Egen lokal bankrådgiver

Hos JBF får du både gode digitale løsninger og møter autoriserte rådgivere. Sammen med deg finner de frem til de beste løsningene for deg, ditt og dine, både når det gjelder forsikring og banktjenester.

Vi gleder oss til å møte deg på DnR-konferansen!

Les mer om dine medlemsfordeler i JBF.

Maestro

maestro_logo 300 px.png

Maestro er ledende leverandør av økonomisk programvare for årsavslutning, avstemming og elektronisk signatur. Vi tilbyr Maestro i Sky – årsoppgjør og avstemming i sky, og har en rekke integrasjoner mot bla PowerOffice og andre regnskapssystemer.

Maestro er en innovativ aktør og har utviklet Signant, elektronisk signatur. Dropp penn og papir og signer oppdragsavtaler eller engasjementsbrev med BankID og Buypass.

Du er viktig for oss og innspill fra våre kunder er med på å bestemme retningen på vår utvikling og veien videre. Vi elsker våre kunder! www.maestro.no

Sannum & Bergestuen

imagetl0ub.png

Før vi forteller om alt vi kan: Det skal være morsomt å jobbe med oss. Så er det sagt. Money-back-guarantee. Vi er et kommunikasjonsbyrå som brenner for et sunt offentlig ordskifte for alle, og for historier som betyr noe for folk og forretning. Vi har erfaring fra begge sider av mikrofonen, og fra alle sider av bordet - kundesiden, politikken og rådgivning. Vi er ulike spesialister innenfor kommunikasjon og markedsføring som alle er allergiske mot blodfattig og dårlig kommunikasjon. 

Stacc Escali

Stacc.png

 

Stacc Escali – Programvare for behandling av finansielle instrumenter

Stacc Escali er ledende i Norge innen utvikling av løsninger for finans-, treasury- og porteføljeforvaltning. Våre innovative løsninger oppfyller alle kravene for bokføring av finansielle instrumenter i samsvar med både Norsk GAAP og IFRS. Vi automatiserer beregninger og bokføringer, inkludert realiserte gevinster/tap, påløpte renter, amortisering og kortsiktig del av gjeld. Systemet vårt er integrert med ca. 50 ulike regnskapssystemer og alle ledende årsoppgjørssystemer. Vi tilbyr også programvare for leasing (IFRS16-kompatibelt) og tilsynsrapportering (EIOPA, ORBOF, SOLVENS II, FORT og PORT).

Blant våre kunder finner du store bedrifter som Arne Blystad, OBOS, Grieg Group, Å Energi, Klaveness, Lyse, Heimstaden AB, Wallenstam AB, Odfjell og Wilh. Wilhelmsen. Vi betjener også Norges største kommuner som Bergen, Trondheim og Stavanger, samt ledende investeringsselskaper, Family Offices, pensjonskasser og forsikringsselskaper.

Stacc Escali er en del av Stacc Group, et fintech-konsern med over 30 års erfaring innen rådgivning, programvare og tjenester til bank- og finanssektoren i Norden.

Sjekk våre hjemmesider for mer info:
https://stacc.com/solutions/financial-management/treasury-management

Sticos

Sticos logo 2023.png

I mer enn 40 år har Sticos gjort det enkelt å jobbe med komplisert regelverk. Vi er en kompetansebedrift som leverer software og tjenester innen revisjon, regnskap og HR. 

Vi har 100 000 brukere og 9 000 kunder fordelt på virksomheter i alle størrelser og bransjer.

Med alle ressurser samlet under ett tak, er det kort vei fra utfordring til løsning, og vi jobber konstant med å imøtekomme våre kunders behov og ønsker. 

Fra 2023 ble Descartes en del av vår produktportefølje og vi ser frem til å videreutvikle Norges mest brukte revisjonsprogram. Med Sticos Descartes effektiviserer du revisjonsprosessen og sikrer kvalitet på arbeidet ditt med intuitiv arbeidsflyt, maler og oppdatert regelverk. 

For revisorer er også Sticos Proff et nyttig verktøy. Nå med spesialtilpasset innhold for revisor, som sjekklister, engasjementsbrev, revisjonsberetninger og uttalelser mv. I tillegg har vi lansert vår egen dokumentgenerator, som du finner i Sticos Oppslag og Sticos Proff. 

For mer informasjon besøk sticos.no

Storebrand

imagels2wa.png

Tjenestepensjon og kollektiv helseforsikring

Egen avtale i Storebrand for bedriftene tilknyttet Revisorforeningen  

I Storebrand hjelper vi deg som bedriftsleder å se mulighetene, enten det handler om å velge en god pensjonsordning eller å forsikre dine ansatte.

I tillegg sørger vi for at dine ansatte får kunnskap om egen pensjon og har tilgang til spesielt gode verktøy for pensjonsplanlegging.

Sjekk ut medlemsfordelene i dag!

Telenor

Telenor-logo-web.png

Måten vi jobber på, og hvor vi jobber fra, har forandret seg de siste årene. Da må verktøyene vi bruker, også forandre seg. Med bedriftsabonnement fra Telenor har du og alle ansatte dekning i verdensklasse, og sikkerhetstjenester som gjør det trygt å jobbe fra hvor som helst. www.telenor.no

Visena Audit

Visena.no web.JPG

Visena Audit er utviklet for revisjonsbransjen, sammen med revisjonsbransjen. Visena er en komplett løsning som sikrer en effektiv arbeidsdag, fra onboarding og anti-hvitvaskingsrutiner til budsjettering, fakturering og oppfølging av kunder og historikk. Ved å samle viktige verktøy og funksjoner i en og samme løsning får du en effektiv arbeidsdag og full kontroll – uansett hvor du er.

  • Tidsbudsjettering og kapasitetsstyring
  • Timeføring pr. dag, uke eller fra kalender
  • Arbeidslister
  • Fakturering (EHF og e-post)
  • Prosessoppfølging
  • CRM med komplett historikk
  • Dokument- og e-posthåndtering
  • Digital signering
  • Kundeportal for sikker deling av dokumenter med dine klienter
  • Altinn-integrasjon sikrer automatisk oppdatering av viktige frister
  • BankID AML-integrasjon gir effektiv innhenting av nøkkelinformasjon og firmaattest
  • Automatisert prosess for kundekontroll

Visena gir deg tilbake kontrollen over tiden, kundene og korrespondansen. www.visena.com

Visma Amili

imageu2yai.png

Visma Amili er en ledende aktør i Norden innenfor innfordringstjenester. Vi tilbyr effektive og fleksible løsninger for fakturadistribusjon, purring og inkasso for regnskapsbyråer og små og store bedrifter. Ved å kombinere smart teknologi med lang erfaring i faget, optimaliserer Amili
stegene fra utsendelse av faktura til innbetaling.

Fra faktura til betaling- få hjelp med hele eller deler av prosessen:

  • Mulitikanal fakturadistribusjon
  • Fleksible betalingsløsninger
  • Reskontro og fakturadministrasjon
  • Purring og inkasso

AutoCollect- sømløst integrert i ditt økonomisystem

  • Automatisert tjeneste for purring og inkasso
  • Grad av automatikk velger du selv
  • Enkelt å følge status å underveis
  • Innbetalinger bokføres automatisk i regnskapet
  • Tilgjengelig i alle Visma sine økonomisystem

Alle faktura og inkasso­tjenestene du trenger - fra en trygg og erfaren leverandør.
Les mer om hva vi kan tilby på: amili.no

Zirius

blobid1.png

Zirius AS utvikler og leverer regnskaps- og økonomiløsninger til regnskapskontorer og norske bedrifter. Vi tilbyr et bredt utvalg av moduler, produkter og integrasjoner som enkelt kan settes sammen for å dekke ulike, spesifikke bransjebehov. 

Vårt mål er å levere innovative løsninger som er klasseledende på funksjonalitet, automatiserer manuelle oppgaver, forenkler arbeidsdagen til våre brukere, og ikke minst, bidrar til økt lønnsomhet. 

Vi leverer sterke og funksjonelle løsninger for:

  • Regnskap
  • Lønn
  • Rapporter & Innsikt
  • Ordre & Faktura
  • Lager & Logistikk
  • Nettbutikk
  • Kasse & Butikkdata
  • Prosjekt
  • Produksjon
  • Service & Reparasjon

Finn ut mer på: https://www.zirius.no/


Ønsker du å være utstiller? Kontakt [email protected]