Utstillere DnR-konferansen

Vi inviterer samarbeidspartnere og leverandører til å ha stand på DnR-konferansen mandag 4. og tirsdag 5. september 2023 på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, Gardermoen. Ønsker du å være utstiller? Kontakt [email protected]

Møt våre utstillere: 

BMW - Bilia Skøyen

Bilia_Skøyen 300 pxl.png

BMW ble det tredje største bilmerket i Norge i 2022. Det er vi selvsagt meget stolte av. Det er fortsatt et meget høyt fokus på utvikling og produksjon av elektrifiserte bilmodeller. I 2025 vil den ladbare porteføljen til BMW Group bestå av minimum 25 elektrifiserte modeller, hvorav 12 av dem er helelektriske. Pr. i dag har BMW Group følgende helelektriske modeller for salg: BMW iX1, BMW iX3. BMW iX, BMW i4, BMW i5 samt BMW i7. I tillegg selger vi Mini Electric, en råtøff og snerten liten el-bil.

I tillegg de helelektriske har BMW Group nesten hele modellporteføljen tilgjengelig som Plug-in hybrider. Det nyeste akkurat nå på Plug-in hybrid er BMW X5 50e med elektrisk rekkevidde på over 100 km.

Vi har god tilgjengelighet på lagerbiler om dagen, hvilket betyr at vi har meget korte leveringstider på en rekke av våre el-biler.

Besøk vår stand for en hyggelig bilprat, se på våre ulike el-biler samt for å høre mer om dine medlemsfordeler ved kjøp av ny bil! 

https://www.bilia.no/forhandlere/skoyen-bmw/

DiBkunnskap

dib logo 200pxl.png

DIBkunnskap AS hjelper deg som revisor og regnskapsfører å forenkle og digitalisere ditt arbeid. 

Dette gjør vi ved å tilby digitale oppslag, verktøy og kilder innen revisjon, økonomi, selskapsrett og personal.

Med fokus på fag og brukervennlighet har vi stor suksess.

Revisorer og regnskapsførere over hele landet gir oss tilbakemelding på at de ved å bruke dib:

  • Sparer mye tid
  • Sikrer kvaliteten på arbeidet
  • Er i bedre stand til å påta seg de best betalte oppdragene

Les mer på www.dib.no

Gyldendal Rettsdata

Rettsdata_logo_300 pxl.png

Gyldendal Rettsdata er en del av forlagshuset Gyldendal Norsk Forlag AS, og en ledende leverandør av digitale verktøy for profesjonelle brukere; revisorer, jurister og advokater.

Rettsdata Revisjon er et effektivt arbeidsverktøy som forenkler og kvalitetssikrer ditt arbeid – alt samlet på et sted.

Med Rettsdata Revisjon får du:

  • Maler og verktøy
    • revisors bekreftelser og revisjonsberetninger
    • prosessbeskrivelser, sjekklister og veiledninger
    • selskapsdokumenter
  • Enkel og rask tilgang til oppdaterte standarder, fagbøker og lover med Norsk Lovkommentar

Produktet leveres i samarbeid med en rekke fageksperter, blant dem PwC som hovedsamarbeidspartner.

Vi ser frem til å møtes på DnR-konferansen!

Mer informasjon om Rettsdata Revisjon

JBF bank og forsikring

JBF-300 px.jpg

JBF er et solid finansselskap med 9 avdelingskontorer i Norge. Som medlem i Revisorforeningen får du unik tilgang til svært gunstige privatforsikringer og banktjenester.

Benytt dine medlemsfordeler og få: 

  • En av markedets beste bilforsikringer
  • Revisorforeningens egen innboforsikring
  • Egen lokal bankrådgiver

Hos JBF får du både gode digitale løsninger og møter autoriserte rådgivere. Sammen med deg finner de frem til de beste løsningene for deg, ditt og dine, både når det gjelder forsikring og banktjenester.

Vi gleder oss til å møte deg på DnR-konferansen!

Les mer om dine medlemsfordeler: https://jbf.no/fordeler/revisorforeningen

Maestro

maestro_logo 200px.png

Maestro er ledende leverandør av økonomisk programvare for årsavslutning, avstemming og elektronisk signatur. Vi tilbyr Maestro i Sky – årsoppgjør og avstemming i sky, og har en rekke integrasjoner mot bla PowerOffice og andre regnskapssystemer.

Maestro er en innovativ aktør og har utviklet Signant, elektronisk signatur. Dropp penn og papir og signer oppdragsavtaler eller engasjementsbrev med BankID og Buypass.

Du er viktig for oss og innspill fra våre kunder er med på å bestemme retningen på vår utvikling og veien videre. Vi elsker våre kunder! www.maestro.no

 

Penneo

Penneo.png

Penneo is a RegTech company specializing in automation solutions for audit and accounting professionals. Our tools streamline client onboarding (KYC), digital signing, and document management, ensuring regulatory compliance and operational efficiency.

Our solutions:

Penneo Sign enables fully digital document transactions, improving speed, efficiency, and environmental sustainability. Collect data, sign, and manage documents in one place, with over 60 % of documents returned signed in less than 24 hours.

Penneo KYC simplifies client onboarding and AML compliance. Automate manual work, guide clients through the process, and request necessary documentation within 5-10 minutes. Spend time creating value for clients, not on admin work.

Learn more about Penneo’s solutions: https://penneo.com/no/accountant/

RN Kundesjekk

RN Kundesjekk_navnetrekk 300 pxl.png

RN Kundesjekk – kundekontroll raskere, enklere og bedre! En løsning levert av Regnskap Norge i samarbeid med BankID, skreddersydd for revisor- og regnskapsbransjen.

Få fullverdig dokumentasjon på søk og risikovurderinger fra ett og samme system. Både Privat og Bedriftssøk gjøres enkelt med kun noen tastetrykk. Gjennom webportalen kundesjekk som er basert på BankID AML har vi laget en løsning som er tilpasset bransjen som forenkler arbeidet for bedrifter som er rapporteringspliktige.

  • Gjennomfør kundekontroll raskere, enklere og bedre
  • Smart egenerklæringsskjema som sendes digitalt til kunden.
  • Legitimer kunden digitalt med BankID, uten personlig oppmøte
  • Sjekk kunden opp mot EUs og FNs sanksjonsliste
  • Finn ut om kunden regnes som politisk eksponert person (PEP), er i nær familie eller kjent medarbeider av en PEP via Trapets’ nordiske PEP-liste
  • Få basisinformasjon som navn, folkeregistrert adresse og fødselsnummer
  • Oppdag endringer som påvirker kundeforholdet etter at det er innledet
  • Hent finansiell informasjon og firmaattest
  • Ta risikovurdering direkte i systemet
  • Oversikt over reelle rettighetshavere
  • Overvåking av kundeporteføljen mot offentlig registre.
  • Digital signering

Over 400 revisor- og regnskapsbedrifter har allerede valgt RN Kundesjekk for å gjennomføre sin kundekontroll og risikovurdering.

Bestill RN Kundesjekk her: https://www.regnskapnorge.no/produkter/rn-kundesjekk/priser-og-bestilling/

På vår stand på DnR-konferansen møter du representanter både fra BankID og Regnskap Norge!

Stacc Escali

Stacc.png

Stacc Escali – Revolusjonerende Treasury Management Systems

Stacc Escali er ledende i Norge innen utvikling av løsninger for finans-, treasury- og porteføljeforvaltning. Våre innovative løsninger oppfyller alle kravene for bokføring av finansielle instrumenter i samsvar med både Norsk GAAP og IFRS. Vi automatiserer beregninger og bokføringer, inkludert realiserte gevinster/tap, påløpte renter, amortisert kost og kortsiktig gjeld. Systemet vårt er integrert med ca. 50 ulike regnskapssystemer og ledende årsoppgjørssystemer som Wolters Kluwer, Maestro, Finale og Cantor. Vi tilbyr også programvare for leasing (IFRS16-kompatibelt) og tilsynsrapportering (EIOPA, ORBOF, SOLVENS II, FORT og PORT).

Blant våre kunder finner du store bedrifter som Arne Blystad, OBOS, Grieg Group, Agder Energi, Klaveness, Lyse Energi, Heimstaden AB, Wallenstam AB, Odfjell og Wilh. Wilhelmsen. Vi betjener også Norges største kommuner som Bergen, Trondheim og Stavanger, samt ledende investeringsselskaper, familiekontorer, pensjonskasser og forsikringsselskaper.

Stacc Escali er en del av Stacc Group, et fintech-konsern med over 30 års erfaring innen rådgivning, programvare og tjenester til bank- og finanssektoren i Norden.

Opplev fremtiden innen treasury management ved å besøke https://stacc.com/what-we-do/financial-treasury-and-portfolio-management.

 

Sticos

Sticos logo 2023.png

I mer enn 40 år har Sticos gjort det enkelt å jobbe med komplisert regelverk. Vi er en kompetansebedrift som leverer software og tjenester innen revisjon, regnskap og HR. 

Vi har 100 000 brukere og 9 000 kunder fordelt på virksomheter i alle størrelser og bransjer.

Med alle ressurser samlet under ett tak, er det kort vei fra utfordring til løsning, og vi jobber konstant med å imøtekomme våre kunders behov og ønsker. 

Fra 2023 ble Descartes en del av vår produktportefølje og vi ser frem til å videreutvikle Norges mest brukte revisjonsprogram. Med Sticos Descartes effektiviserer du revisjonsprosessen og sikrer kvalitet på arbeidet ditt med intuitiv arbeidsflyt, maler og oppdatert regelverk. 

 For revisorer er også Sticos Proff et nyttig verktøy. Nå med spesialtilpasset innhold for revisor, som sjekklister, engasjementsbrev, revisjonsberetninger og uttalelser mv. I tillegg har vi lansert vår egen dokumentgenerator, som du finner i Sticos Oppslag og Sticos Proff. 

For mer informasjon besøk sticos.no

Storebrand

Storebrand logo pos_RGB.png

Tjenestepensjon og kollektiv helseforsikring

Egen avtale i Storebrand for bedriftene tilknyttet Revisorforeningen  

I Storebrand hjelper vi deg som bedriftsleder å se mulighetene, enten det handler om å velge en god pensjonsordning eller å forsikre dine ansatte.

I tillegg sørger vi for at dine ansatte får kunnskap om egen pensjon og har tilgang til spesielt gode verktøy for pensjonsplanlegging.

Sjekk ut medlemsfordelene i dag!

Telenor

Telenor-logo-web.png

Måten vi jobber på, og hvor vi jobber fra, har forandret seg de siste årene. Da må verktøyene vi bruker, også forandre seg. Med bedriftsabonnement fra Telenor har du og alle ansatte dekning i verdensklasse, og sikkerhetstjenester som gjør det trygt å jobbe fra hvor som helst. www.telenor.no

Thomson Reuters

Confirmation Logo_Part of Thomson Reuters_625x94_Blue.png

Confirmation, Thomson Reuters er en digital plattform med et globalt nettverk av Banker og Revisorer for hurtig og sikker verifikasjon av finansiell informasjon. Confirmation er anerkjent som bransjestandard for digital verifisering over hele verden og blir brukt blant 1,5 millioner brukere i over 170 land for finansiell data. Se https://www.confirmation.com/eu-en/index.html

Visena Audit

Visena.no web.JPG

Visena Audit er utviklet for revisjonsbransjen, sammen med revisjonsbransjen. Visena er en komplett løsning som sikrer en effektiv arbeidsdag, fra onboarding og anti-hvitvaskingsrutiner til budsjettering, fakturering og oppfølging av kunder og historikk. Ved å samle viktige verktøy og funksjoner i en og samme løsning får du en effektiv arbeidsdag og full kontroll – uansett hvor du er.

  • Tidsbudsjettering og kapasitetsstyring
  • Timeføring pr. dag, uke eller fra kalender
  • Arbeidslister
  • Fakturering (EHF og e-post)
  • Prosessoppfølging
  • CRM med komplett historikk
  • Dokument- og e-posthåndtering
  • Digital signering
  • Kundeportal for sikker deling av dokumenter med dine klienter
  • Altinn-integrasjon sikrer automatisk oppdatering av viktige frister
  • BankID AML-integrasjon gir effektiv innhenting av nøkkelinformasjon og firmaattest
  • Automatisert prosess for kundekontroll

Visena gir deg tilbake kontrollen over tiden, kundene og korrespondansen. www.visena.com

 

Ønsker du å være utstiller? Kontakt [email protected]