Profesjonsmedlemskap i Revisorforeningen

Er du revisor i praksis, eller ansatt i et revisjonsselskap som revisormedarbeider uten revisorgodkjenning, eller administrasjonsmedarbeider, kan du bli profesjonsmedlem i Revisorforeningen!

Profesjonsmedlem får tilgang til et faglig felleskap, medlemsfordeler, lønnsstatistikk, Min kursplanlegger og Revisortreffet.

Profesjonsmedlem pluss er for deg som også ønsker tilgang til vår faglige veiledningstjeneste, medlemsrabatt på kurs og alle medlemsfordeler, bortsett fra stemmerett på generalforsamlingen.

Praksismedlem-Revisorforeningen-2024-web.jpg

Profesjonsmedlemskapet er ikke tidsbegrenset, men hvis du får godkjenning som statsautorisert revisor, må du gjøre om på medlemskapet.

Les mer om medlemskap i Revisorforeningen. Vi ser frem til å motta din innmelding!

Meld deg inn som profesjonsmedlem i Revisorforeningen

Kontakt oss hvis du har spørsmål om vårt profesjonsmedlemskap!

Følg også Revisorforeningen på LinkedIn.