Har vi korrekte opplysninger om deg?

For at vi skal kunne yte våre medlemmer best mulig service er det viktig at vi til enhver tid har registrert korrekte kontaktopplysninger. Alle påloggede medlemmer kan selv sjekke hvilke opplysninger vi har registrert under «Min side» på revisorforeningen.no.

Under Min profil ser påloggede medlemmer, praksismedlemmer og studentmedlemmer bl.a. hvilken e-postadresse, mobilnummer, arbeidsgiver og type godkjenning vi har registrert i vårt medlemsregister. Ser du feil eller mangler i oversikten, kan du benytte skjemaet Endre mine opplysninger for å sende oss oppdateringer – enkelt og greit!

Senior medlemmer og andre påloggede som ikke har eget endringsskjema kan sende oppdateringer om egen kontaktinformasjon til [email protected].

Har du spørsmål, kontakte oss.

Takk for at du til enhver tid holder oss oppdatert!