Stadig flere medlemmer velger Revisorforeningens profesjonsansvarsforsikring

Det er det gode grunner til. Med Revisorforeningens profesjonsansvarsforsikring i Tryg får du både konkurransedyktig pris og markedsledende vilkår. Og ikke minst tryggheten som følger ved at Revisorforeningen er representert i ordningens skadepanel.

Profesjonsansvarsforsikringen er for medlemmer som driver med revisjon, regnskapsføring og tilknyttet økonomisk rådgivning. Forsikringen beskytter revisor mot det rettslige erstatningsansvaret en revisor kan komme i ved utøvelse yrket

Med Revisorforeningens egne profesjonsansvarsforsikring får du blant annet:

• Markedsledende vilkår til veldig gunstige priser
  • To gjeninnsettelser av 5 millioner inkludert i forsikringen
  • Fordi Tryg er et forsikringsselskap registrert i Norge, er Revisorforeningens profesjonsansvarsforsikring del av garantiordningen for skadeforsikring – en sikkerhet for deg.
  • Ekstra trygghet ved at ordningen er utviklet og kvalitetssikret i samarbeid mellom Revisorforeningen og Tryg forsikring
  • Forsikringen inkluderer 5 års avviklingsforsikring dersom du bytter yrke eller går av med pensjon
  • Revisorforeningen er med i ordningens skadepanel. Det gir trygghet om det skulle oppstå utfordringer i forbindelse med eksempelvis dekningsspørsmål eller ved skadeoppgjør

Få ut uforpliktende tilbud på Revisorforeningens ansvarsforsikring i dag, det kan fort være mange kroner å spare.

Ønsker du heller å snakke med noen for å få et tilbud gjennom vårt innkjøpsfellesskap?

Revisorforeningen samarbeider med Howden Forsikringsmegling, som kan kontaktes på:

E-post: [email protected] eller telefon: +47 4000 6312.

Les mer om revisorforeningens egne profesjonsansvarsforsikring