Likestilling og mangfold på dagsorden

Gjort riktig er likestilling og mangfold bra for bunnlinja, men lønnsomhet kommer ikke automatisk i mangfoldige virksomheter. Det handler om å gjøre det på ekte og utnytte mulighetene som følger med.

Hør administrerende direktør Karen Kvalevåg i Revisorforeningen snakke med Hans Ragnar Berg, partner og leder av Deloitte CFO Services, om hvorfor CFO-en bør være opptatt av mangfold, i Deloittes podkast Topplinjen, episoden: Mangfold er bra for bunnlinja.

Karen deler refleksjoner og råd om hvordan mangfold kan brukes til å skape konkurransefortrinn og en sterkere bunnlinje, og hva som kan være barrierene.

Podkast Berg og Kvalevåg 1100x520-web.jpg
Hans Ragnar Berg, partner og leder av Deloitte CFO Services, og Karen Kvalevåg, adm. direktør i Revisorforeningen.