Oversikt over og tilgang til dine eKurs i år

Våre eKurs er svært populære, og nå har vi samlet dine eKurs fra Revisorforeningen i en ny fane under «Min kursplanlegger». Oversikten gir deg mulighet til å se dine eKurs til og med 31. desember. Tjenesten er tilgjengelig for våre påloggede medlemmer og ReKomp-abonnenter.

Individuell oversikt

Oversikten er individuelt tilpasset og viser dine fullførte og ikke-fullførte eKurs i år. Ved å klikke på eKurset i oversikten åpner du din unike tilgang til å starte (eller fortsette) eKurset. Du finner også link til eKursets kursdokumentasjon.

Hva betyr status?

• Status «Deltar» betyr at du ikke har startet eller fullført eKurset ennå, dvs. at kurset fortsatt ligger som Påmeldt i Min kursplanlegger.
  • Status «Fullført» betyr at du har gjennomført eKurset, og at etterutdanningstimene er overført til din Historikk og kursrapporter fra Revisorforeningen, både som revisor og regnskapsfører.
Mine eKurs 031022.PNG

Tilgang til midnatt 31. desember

Du kan se dine eKurs frem til nyttår uavhengig av status, jf. Revisorforeningens kjøpsvilkår for kurs. Ved årsskiftet nullstilles denne oversikten fordi tilgangen til årets eKurs utløper og ny kursperiode starter 1. januar.

Vi håper du har nytte av oversikten – lykke til med kurshøsten!

Har du spørsmål, kontakt oss.