Pris for beste foreleser på DnR-konferansen 2023 og Fagdagene 2022

Advokat Cecilie Aasprong Dyrnes i EY ble beste foreleser på årets DnR-konferanse. Advokatene Marit Barth og Trond Ingebrigtsen i Advokatfirmaet PwC ble beste forelesere på fjorårets Fagdager.

Foreleserpris DnR-konferansen 2023

Beste foreleser DnR-konf 2023 1000x562.JPG
Pris for beste foreleser på DnR-konferansen 2023 går til advokat Cecilie Aasprong Dyrnes (H) i EY. Fra venstre: adm. direktør Karen Kvalevåg i Revisorforeningen og Cecilie Aasprong Dyrnes.

Pris for beste foreleser på DnR-konferansen 2023 er tildelt advokat (H) Cecilie Aasprong Dyrnes, EY, for kurset Aktuelt om MVA. Cecilie har også på tidligere konferanser fått meget gode evalueringer for sine kurs om merverdiavgift.

Foreleserpris Fagdagene 2022

Beste forelesere Fagdagene 2022 - 1000x598.JPG
Pris for beste forelesere på Fagdagene 2022 går til advokatene Marit Barth og Trond Ingebrigtsen i Advokatfirmaet PwC. Fra venstre: Trond Ingebrigtsen, Marit Barth og styreleder Henrik Woxholt i Revisorforeningen.

Pris for beste forelesere på Fagdagene 2022 er tildelt advokatene Marit Barth og Trond Ingebrigtsen, Advokatfirmaet PwC, for kurset Aktuelle temaer i MVA. De har holdt en kursserie om merverdiavgift elleve steder rundt om i landet i høst, der evalueringene også har vært meget gode.

Resultatene er basert på evalueringer fra kursdeltakerne om innhold, presentasjon og kursdokumentasjon.

Revisorforeningen gratulerer prisvinnerne, og takker dere som har stemt dem frem!