Banktjenester fra JBF

JBF er Revisorforeningens samarbeidspartner på banktjenester. Våre medlemmer får gode betingelser på boliglån og andre banktjenester og like viktig – personlig oppfølging av autoriserte rådgivere. JBF Bank er en del av Eika-alliansen.

JBF rådgiver bank.png

Hos JBF Bank og Forsikring får du både gode digitale løsninger og møter dyktige, autoriserte rådgivere. Sammen med deg finner de frem til de beste løsningene for deg, både når det gjelder forsikring og banktjenester.

JBF Bank er en fullskala bank som tilbyr de fleste alternativer innen lån og sparing. Du får blant annet:

Personlig rådgivning

Blir du bankkunde i JBF får du en egen personlig finansrådgiver som svarer innen 24 timer på hverdager og som gir deg en totalgjennomgang av dine behov for pensjon, sparing og dagligbank.

Kundeprogram

Som medlem av Revisorforeningen kan du få bankens kundeprogram Prioritert til fordelaktig pris. Du betaler ingen årsgebyr på kort eller daglige gebyrer, og kan i tillegg få kredittkort med mange fordeler. Vi hjelper deg også med alt det praktiske ved å bytte bank.

Les mer om dine bankfordeler hos JBF