Over 1000 deltakere på Fagdagene 2023

Nok en rekord har falt! Det var 1003 deltakere på årets digitale Fagdager – 73 flere enn i fjor, som også var rekord. Tidligere, da Fagdagene ble avholdt fysisk, deltok rundt 200.

Fagdag-2023-collage-web.jpg

– På den digitale konferansen har vi deltakere fra hele landet, og vi synes det er fantastisk at Fagdagene digital nå har etablert seg som en konferanse med bred appell blant medlemmene. At den i tillegg er digital, grønn og miljøvennlig er en bonus, sier Ellen Graham, som er kurs- og forlagssjef i Revisorforeningen.

Neste års digitale konferanse blir 18.−19. november 2024. Hold av datoene allerede nå!

Foreleserpriser og artikkelpris

Fagdagene ble åpnet med utdeling av artikkelprisen og foreleserpriser til beste foreleser på årets DnR-konferanse og fjorårets Fagdager.

Årets artikkelpris er tildelt Tor Harald Johansen, Espen Bråthen og Lars Magnus Lynngård, alle i KPMG, for artiklene Økt behov for kjøpsprisallokeringer i et krevende marked.

Foreleserprisene gikk til Advokat Cecilie Aasprong Dyrnes i EY, som ble beste foreleser på årets DnR-konferanse, og advokatene Marit Barth og Trond Ingebrigtsen i Advokatfirmaet PwC ble beste forelesere på fjorårets Fagdager.

Faglig program

Årets plenumsforedrag ble holdt av Ole Gjems-Onstad fra BI, og tema var skattereform for verdiskapning og velferd – refleksjoner rundt det norske skattesystemet.

I tillegg til plenumsforedraget kunne deltakerne velge mellom hele 15 andre kurs innen forskjellige fagområder i løpet av de to dagene fagkonferansen varte.

Inngår i ReKomp

Fagdagene inngår i kursabonnementet ReKomp, men er åpen for alle, på lik linje med alle Revisorforeningens kurs.

Takk til vårt tekniske crew

For å lykkes med en digital konferanse er det avgjørende med teknisk kompetanse og utstyr. Vi takker for godt samarbeid med Captio AS som har hatt ansvar for den tekniske gjennomføringen.