Min kursplanlegger: ny 3-årsperiode

1. januar 2020 begynte ny 3-årsperiode for etterutdanning. «Min kursplanlegger» på revisorforeningen.no viser nå dine etterutdanningstimer for 2018, 2019 og 2020. For å summere dine etterutdanningstimer for avsluttet 3-årsperiode 2017-2019 må du gå til «Kursrapporter».

Velg fra og til årstallet du ønsker kursrapporter for – rapportene oppdateres umiddelbart. Du får rapporter med dine etterutdanningstimer som både revisor og regnskapsfører. Det er en rapport for kurs du har fullført hos Revisorforeningen og en for kurs du selv har registrert fra andre kursleverandører.

Kursrapporter – to siste 3-årsperioder

Påloggede medlemmer og deltakere i Oppdateringsprogrammet kan skrive ut Kursrapporter for de to siste avsluttede 3-årsperiodene for etterutdanning, dvs. kurs som er fullført fra og med 2014.

Merk at kursrapportene summerer dine fullførte etterutdanningstimer pr. fagområde, men rapportene summerer ikke timene i forhold til Finanstilsynets krav slik tabelloversikten Min kursplanlegger gjør. Det er fordi Revisorforeningen ikke kan gi garantier ift. dokumentasjonskravene for kurs du selv har registrert gjennomført hos andre kursleverandører.

Min kurshistorikk

Kurs du har gjennomført hos Revisorforeningen og kurs du har registrert fra andre kursleverandører finner du under Min kurshistorikk. Velg det årstallet du ønsker å se din kurshistorikk for.

I «Min kurshistorikk» kan du redigere/slette kurs du selv har registrert – disse kursene finner du under overskriften "Andre kursleverandører".

I kurshistorikken finner du også link til kursdokumentasjonen.