Gratis studentmedlemskap

Studentmedlemskap i Revisorforeningen gir deg blant markedets beste forsikrings- og bankavtale, rabatt på bøker hos Akademika, tilgang til fagtidsskriftet Revisjon og Regnskap, og en rekke andre gode medlemsfordeler. Medlemskapet er gratis og åpent for alle studenter.

16564-RV-Student tilbud 2023-Web 1024x536.jpg

Studentmedlemskap lønner seg. Du får:

• En av markedets beste betingelser på Ung forsikring hos JBF (Jernbanepersonalets forsikring gjensidig). JBF Ung – forsikringspakke med innbo-, reise-, verdi- og ulykkesforsikring for deg mellom 18 og 36 år. Mulighet for å utvide med studentforsikring.
  • Knallgode vilkår på andre bank- og forsikringstjenester i JBF bank og forsikring
  • Rabatt på bøker hos Akademika
  • 25% rabatt på briller hos Brilleland, samt rimelige synsundersøkelser*
  • Gratis tilgang til tidsskriftet Revisjon og Regnskap
  • Tilgang til alt faglig innhold på revisorforeningen.no
  • Medlemspris på kursabonnementet ReKomp

Krever avtalekode, se medlemsfordeler.

Les mer om våre medlemsfordeler – det lønner seg!

Studentmedlemskap er gratis og opphører når studietiden er over og du begynner i arbeid. Revisorforeningen kan da tilby et eget praksismedlemskap som løper frem til du eventuelt får din godkjenning som statsautorisert revisor fra Finanstilsynet.

Følg også Revisorforeningen på LinkedIn

Spørsmål om studentmedlemskap?

Kontakt oss, eller ring 23 36 52 00 for mer informasjon om studentmedlemskap i Revisorforeningen.